وکیل طلاق در مشهد

وکیل طلاق در مشهد| شماره تلفن وکیل مشهد

سلام به دوستای خوبم من محمد باقر بهروش هستم در این مقاله سعی دارم علاوه بر معرفی بهترین وکیل طلاق در مشهد اطلاعات مفیدی رو در خصوص وکیل طلاق در مشهد به اطلاعتون برسونم ، نگارش این مقاله سعی شده به زبان عامیانه و راحت نوشته بشه تا شما بزرگواران بتونید کاملا سلیس و روان مباحث دشوار حقوقی رو متوجه بشید .

با توجه به این شرایط مراحل طلاق در مشهد خیلی طولانیه. اما بازم همه چیز بستگی به وکیلی داره که انتخاب میکنی یا از وکیل طلاق در مشهد مشورت بگیری. میتونی با صرف زمان خیلی کم به راحتی طلاق توافقی بگیری.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در مشهد 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

تو این مقاله قصد داریم یک سری راهکار برای طلاق توافقی سریع تر بهتون پیشنهاد بدیم پس بهتون توصیه میکنم حتما تا انتها مقاله با تیم وکیل نوین همراه باشید.

شماره وکیل طلاق مشهد رو میخوام باید چیکار کنم ؟

مطابق تحقیقات انجام شده توسط مجله ، موسسه حقوقی راه امید در مشهد مجموعه شناخته شده که با وکیل طلاق در مشهد به صورت تخصصی فعالیت میکند که با تیم پشتیبانی و فوریت و وکلای متخصص مهریه میتونن روند طلاق را بهتر انجام بدن شماره وکیل طلاق مشهد که این مجموعه که واقع در قاسم آباد است به شرح زیر میباشد .

09151026897   –   09156222213  –   05136140000    –05136141111

وقتی سامانه رو بررسی میکردم چند تا سوال خیلی نظرم رو جلب کرد تصمیم گرفتم تا تو این مقاله به چند تا از سوالاتون پاسخ بدم: شاید سوال شما هم باشه.

وکیل طلاق در مشهد ظرف چه مدت می تواند طلاق موکلش را بگیرد ؟

ببین طلاق متناسب با توافقی و یک طرفه متفاوته ، عموما طلاق توافقی 3 ماه الی 4 ماه زمان می بره که بعضی از وکلا مدعی هستن ظرف 10 روز امکان پذیره برای این منظور می تونی با شماره های اعلام شده تماس بگیری همچنین برای طلاق یک طرفه متناسب با شرایط متفاوت این مدت متغییره مثلا طلاق یکطرفه از طرف زوجه بر مبنا نفقه شاید حدود 1 سال و نیم زمان ببره ، پس بهتره کم کم بریم سر وقت این که چه روش طلاقی به درد ما می خوره ، ادامه این مقاله رو مطالعه داشته باشید .

قسمت اول فایل صوتی : آیا همسرتان راضی به طلاق هست یا خیر ؟ حتما گوش کنید. 

شرایط گرفتن مهریه به چه صورت است آیا برای طلاق باید مهریه را بخشید ؟

خیلیا از من می پرسن که اگه بخوایم طلاق بگیریم بایستی حتما مهریه را ببخشیم یا نه ؟ باید عرض کنم که در صورتی که همسرتون اموال داشته باشه وکیل طلاق در مشهد می تونه مهریه رو ظرف یک هفته کل اموال را توقیف کنه و برای طلاق طی 12 راه بستگی به شرایطتون برای طلاق اقدام کنه ، به شما توصیه می کنم مقاله مهریه و شرایط زندان در سال 1401 رو مطالعه کنی .

با سلام من وکالت در طلاق دارم آیا میتونم خودم بدون حضور شوهرم و بدون وکیل کار طلاق را انجام دهم ؟

چنانچه از همسرتون وکالت در طلاق داری و میخوای در مشهد طلاق بگیری نیاز به حضور همسرتون در هیچ یک از مراحل نیست ولی گرفتن وکیل طلاق در مشهد برای شما الزامیست . 

برای گرفتن مشاوره حضوری رایگان از بهترین وکیل مشهد اینجا کلیک کنید.

من میخوام طلاق توافقی توی مشهد بگیرم اما زمان ندارم حدودا چقدر زمان میبره؟

در طلاق توافقی وقتی از طرف خود زوجین اقدام بشه بین سه تا پنج ماه زمان میبره اما همین روند اگه به وکیل متخصص سپرده بشه خیییلی خیلی کمتر از زمان گفته شده صورت میگیره.برای مشاوره و اقدام به طلاق توافقی و سریع میتونی به موسسه حقوقی راه امید با شماره های 09156222213 و 05136140000 تماس بگیری.  

قسمت دوم فایل صوتی : ویس دوم درخصوص طلاق از ناحیه مرد و شرایط پرداخت مهریه 

همسر من خانمی رو صیغه کردن من چیکار میتونم بکنم آیا میتونم برای طلاق اقدام کنم ؟

مطابق قانون چنانچه همسرتون اقدام ازدواج مجدد نماید بایستی قبل از ازدواج از همسر اول خود و یا دادگاه کسب اجازه کنه حال اگر اقدام به صیغه و یا عقد دائم بدون رضایت همسر خود کنه شما میتونی با مراجعه به وکیل طلاق در مشهد بدون رضایت شوهر برای طلاق اقدام کنی .

برای طلاق در مشهد چه مدارکی لازم است؟

خیلی از موکلین پس از مراجعه به دفتر وکیل طلاق در مشهد متوجه میشن که مدارکی ضروری بوده ولی همراهشون نیست لذا در این خصوص توصیه میشه حتما مقاله مدارک مورد نیاز برای طلاق را مشاهده کنید در این خصوص اینجا را کلیک کنید .

هزینه وکیل برای طلاق در مشهد چقدر است؟

هزینه وکیل طلاق در مشهد در وکیل نوین مشخص میباشد و وکلای وکیل نوین در شهر مشهد با تعرفه معین شده برای وکیل طلاق در مشهد و یا طلاق در تهران اقدام مینمایند بعضی از وکلا مدعی هستن که میتونن طلاق توافقی را ظرف 10 روز بگیرن ولی حالت عادی برای طلاق 45 روز مشاوره و 2 ماه حدودا زمان میبره معمولا وکلایی که مدعی هستن.

میتونن طلاق را ظرف 10 روزه بگیرن با هزینه هر طرف 5 میلیون تومن و وکلایی که طلاق را 3 الی 4 ماهه میگیرن هزینه طلاق توافقی به مبلغ هر طرف 2 میلیون و پونصد هزار تومن دریافت میکنن قابل ذکره که این رقم برای سال 1401 در مجموعه وکیل نوین وکیل طلاق مشهد میباشد و میتونی برای طلاق 10 روزه و سه الی 4 ماهه با شماره های بالا تماس بگیری .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

وکیل خانم برای طلاق در مشهد :

گاها در پرونده های طلاق زوجین از ما فقط درخواست وکیل خانم میکنن.البته این درخواست ها بیشتر از سمت خانم ها هست به خاطر راحتی خودشون لذا اصلا نگران این موضوع نباشید سامانه علاوه بر اینکه پرونده ها رو تخصصی انجام میده وکیل خانم هم در بین وکلاش داره و در صورت خواسته شما وکیل خانم به شما معرفی میشه.

مراحل انجام طلاق توسط وکیل طلاق در مشهد :

یک وکیل طلاق در مشهد چند مرحله را طی مینماید :

مرحله اول : اخذ گواهی از مرکز مشاوره طلاق 

مرحله دوم : تنظیم دادخواست طلاق و ثبت آن

مرحله سوم : ارجاع به دادگاه

مرحله چهارم : تشکیل جلسه دادگاه و اثبات شروط طلاق و داوری

مرحله پنجم : صدور رای طلاق با قابلیت اعتراض

مرحله ششم : اجرای صیغه طلاق و ثبت در شناسنامه

برای آشنایی با وکیل متخصص مشهد در دعاوی دیگر اینجا کلیک کنید.

همسرم راضی به طلاق نیست وکیل طلاق در مشهد چگونه میتونه طلاق بنده را بگیره ؟

سوالی که خیلی از خانم ها اینه که شوهرشون راضی به طلاق نیست آیا میتونن برای طلاق اقدام کنن بایستی عرض کنم که برای طلاق 12 شرط که در سند ازدواج آمده است که عموم آقایون چشم بسته امضا می کنن ، حالا میگین این یعنی چه ؟

بایستی عرض کنم که در صورتی که هریک از شرایط سند ازدواج محقق بشه شما بدون رضایت همسرتون میتونی برای طلاق اقدام کنی که در این راستا به شما توصیه میکنم همین الان با شماره های اعلام شده تماس بگیری و شرایط زندگیتون رو بیان کنی تا کارشناسان ما به راحتی شما را راهنمایی نماید در این خصوص با شماره های اعلام شده بالا تماس حاصل فرمایید و در پایین تعدادی از این شرایط را بیان میکنیم .

  1. طلاق بر مبنا نفقه 
  2. طلاق بر مبنا ضرب و شتم
  3. طلاق بر مینا عسرو حرج
  4. طلاق بر مبنا مشکلات جنسی ( عنن )
  5. طلاق برمینا سابقه زندان

شوهر من خیلی اهل دختر بازیه و یکسر منو کتک میزنه میتونم برای طلاق اقدام کنم ؟ 

در صورتی که شما بتونی رابطه نامشروع ایشون و ضرب و جرحی که با شما داشتن رو اثبات کنی وکالت در طلاق رو بدست میاری و میتونی برای طلاق اقدام کنی. 

همسرم آلت تناسلی کوچکی دارد آیا میشود بر مبنای آن برای طلاق اقدام کرد ؟ 

آلت کوچک از موارد طلاق نیست ولی اگر چنانچه قسمتی از آن قطع شده باشه و یا مشکل عنن داشته باشه میتونی بر مبنای آن اقدام کنی . ( منظور از عنن یعنی اینکه کلا مرد نتونه در هیچ زمانی حالت نعوض بدست بیاره .)

آیا مرد می تواند هدایایی که در زمان عقد و دوران نامزدی داده است را پس بگیرد ؟

پس گرفتن هدایا یکسری شرایط خاص خودش رو دارد.هدایای دوران نامزدی فقط خود زوج یا زوجه قابل پس گرفتن هست نه شخص دیگری. یعنی اگه زوج یا زوجه فوت کند پس گرفتن هدایا از بین میره.در زمان عقد دو شرط داره که هدایا پس گرفته شود .

  1. مال هبه شده ( هدایا ) موجود باشه و از بین نرفته باشه.
  2. در عوض مال دیگه ای داده نشده باشه.
  3. مال فروخته یا انتقال داده نشده باشه.

وکلای نوین وسایل جهیزیه مان را چه مدته میتوانند از منزل شوهرم خارج کنند ؟ 

وکلای سامانه وکیل نوین میتونن از طریق تامین خواسته حدودا ظرف یک هفته از عقد قرارداد وکالت حکم استرداد جهیزیه تونو رو از طریق دادگاه بگیرند بدون اینکه زوج مطلع از اقدام قضایی بشه سپس از طریق مامورین کلانتری اقدام به ورود به منزل و خارج کردن وسایل جهیزیه نموده  .

آیا وسایلی که توسط همسرم هم خریداری شده میتوانم از منزلش به عنوان جهیزیه خارج کرد ؟ چون در سیاهه آمده است ؟

خیر وسایلی که زوج خریداری کرده متعلق به زوج است و وسایلی که زوجه خریداری کرده متعلق به زوجه است هرچند در سند ازدواج و یا سیاهه بیان شده باشد که مثلا سرویس چوب تعهد زوج است .

شوهرم خیلی اهل صیغه کردنه میتونم بر مبنای اون برای طلاق اقدام کنم ؟ 

چنانچه مردی بخواهد ازدواج کند بایستی از همسر خودش اجازه بگیره در غیر اینصورت خانم میتونه بدون اجازه همسرش برای طلاق اقدام کنه و مطابق رای دیوان عالی کشور این ازدواج مرد فرقی نمیکنه که ازدواج موقت باشه یا دائم ولی این نیازه که خانم مدرکی دال بر صیغه داشته باشه .

آیا بعد طلاق حضانت فرزند با پدر است یا مادر ؟

حضانت فرزند تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن با پدر حال ممکن است تحت شرایط این حضانت تغییر کنید که ما مقاله ای زیبا در این خصوص داریم شما میتوانید برای مطالعه اینجا را کلیک کنید .

وکیل طلاق توافقی در مشهد:

مشهد وکیل پایه یک دادگستری بسیار داره اما چنانچه دنبال وکیل طلاق در مشهد هستی و میخوای به فوریت روند طلاق تو به اتمام برسونی با شماره 09156222213 و 05136140000 تماس بگیر و از دفتر نوبت اخذ کن تا بهت وکیل پایه یک دادگستری مشهد معرفی بشه.

 

اگر وکیل طلاق در مشهد بگیرم نیاز به حضورم در دادگاه هست ؟

چنانچه شما وکیل برای طلاق بگیری وکیل تمامی جلسات دادگاه رو حاضر میشه و هیچ دادگاهی نیاز به حضور شما نیست و از مرحله ثبت دادخواست تا رای دادگاه تماما با وکیله ، البته قابل ذکره درصورتی که شما تمایل داشته باشی میتونی در دادگاه حضور داشته باشی . 

حق الوکاله وکیل طلاق در مشهد چقدر است ؟ 

حق الوکاله وکیل طلاق در مشهد متناسب با شرایط شما متفاوته اعم از اینکه طلاق توافقی باشه و یا طلاق یکطرفه و اینکه از طرف خانم باشه یا از طرف آقا متفاوته ولی عموما پرونده طلاق از 3 میلیون تومان شروع میشه به بالا ولی با این کیفیت که تمام امور توسط وکیل طلاق در مشهد انجام خواهد گرفت . 

چرا معمولا خانم ها در زمان طلاق نفقه خود را اقدام میکنند ، آیا به پول آن نیاز دارند ؟

نه دوست عزیز معمولا وکلا نفقه را به چند دلیل اقدام میکنن :
1.فشار مالی به زوج جهت راضی شدن به طلاق توافقی 
2.مستند به سند ازدواج چنانچه زوج ظرف 6 ماه نفقه زوجه خود رو پرداخت نکنه خانم وکالت در طلاق رو بدست میاره و بدون رضایت شوهر میتونه برای طلاق با تمامی حق و حقوقات اقدام کنه . 
3.با محکومیت زوج به نفقه جاریه عموما ملزم به تهیه مسکن متناسب با شان خانم و خرید وسایل منزل و پرداخت ماهیانه مبلغی بین 500 هزار تومن تا 5 میلیون تومن مناسب با شان خانم میشه . ( هی بیچاره ما مردا )

نفقه معمولا قابلیت 3 طرح دعوا را داره : 

1.نفقه جاریه مطابق اونچه بالا عرض شد .
2.نفقه معوقه ( یعنی نفقه گذشته خانم مثلا 1 سال گذشته اگه آقا نفقه پرداخت نکرده باشه خانم میتونه یکجا بگیره )
3.ترک انفاق کیفری ( که اینجا اگه زوج نفقه پرداخت نکنه برای اون محکومیت زندان داره . 
اینکه کدومو شما اقدام کنی براتون بهتر باشه و حدودا چقدر براتون نفقه میبرن رو میتونی با ثبت درخواست وکیل و مشاوره فوری با وکیل تلفنی صحبت داشته باشی و راهنماییتون کنن . 

من ازدواج کردم ولی خانمم پرده بکارت نداره آیا میتونم طلاق بدم و اینکه آیا مهریه بهش تعلق میگیره ؟ 

اگه شما تازه ازدواج کردی و هنوز رابطه جنسی نداشتی و به تازگی متوجه این مسئله شدی میتونی از طریق فسخ نکاح اقدام کنی و به همسرتون هیچ مهریه ای تعلق نمیگره ولی اگر رابطه جنسی داشتی بحثش جداست و باید تلفنی صحبت کرد .

شوهرم راضی به طلاق نمیشه آیا وکلای نوین میتوانند طلاق من رو بگیرن ؟ 

بایستی عرض کنم که وکلای سامانه ما راضی به جدایی شما نیستن و قبل از هرچیزی به شما توصیه میکنیم قبل از اینکه به وکلای نوین مراجعه کنی ابتدا با روانشناسان متخصص مشورت داشته باشی و اگر تصمیمتون قطعی شد مبنی بر طلاق و دیدید راهی نداره ما بقی کار رو به وکیل خوب در مشهد برای طلاق بسپاری ، در سند ازدواج شما 12 شرط اومده که وکیل طلاق در مشهد میتونه از طریق این 12 راه متناسب با شرایط زندگی تون پس از بررسی اقدام کنه . 

خانمم با یک آقایی رابطه داره ، چیکار کنم من ؟ میتونم طلاقش بدم ؟  آیا مهریه بهش تعلق میگیره ؟

شما میتونی رابطه نامشروع از همسرتون و اون آقا شاکی بشی و به شلاق محکومشون کنی ، البته بگم که حتی در صورت اثبات هم مهریه به خانمت تعلق میگیره و اینم بگم که هر زمانی بخوای میتونی برای طلاق اقدام کنی ، البته توصیه میکنم حتما به وکلای ما صحبت داشته باش تا بهت راهنمایی کنن که چجوری وارد مذاکره بشی که خانم مهریه رو ببخشه و جدا بشی .

 

من پول ندارم وکیل طلاق در مشهد بگیرم چکار کنم ؟

شما میتونی از طریق قرارداد مشاوره با وکلا تمامی اقدامات و دادخواستتون رو وکیل طلاق در مشهد تنظیم میکنه ولی امورش را خودتون انجام میدی و قبل از هر جلسه توسط وکلا کاملا راهنمایی و توجیه میشی و نگران مبلغ هم نباشی چرا که با هزینه بسیار ناچیز تا انتهای کار کنار شما هستیم . 

آیا راسته میگن مهریه بیشتر از 110 تا سکه به خانم تعلق نمیگیره ؟ 

اگه آقا پولدار باشه تا 1000 تا سکه که هیچ بلکه بیشترم میشه گرفت ولی اگه تمکن مالی نداشته باشه تا 110 سکه است البته بگما بستگی داره فهمیده باشه تو میخوای اقدام کنی یا نه چون معمولا ما آقایون در چنین مواقعی زود اموالمونو میزنیم به نام این و اون و البته اگه هنوز مطمئن هستی که اموال داره به نامش میتونی پروندت رو به وکلای مجموعه ما بسپاری تا ظرف 15 روز اموال و توقیف کنن .

آیا قانون زندان برای پرداخت نکردن مهریه اجرا میشه ؟ 

حکم جلب ، ضمانت اجرای پیش بینی شده در قانون ایران در صورت عدم تادیه مهریه توسط مرد است. در حقیقت قانون این امتیاز را برای حمایت زوجه برای رسیدن به حق قانونی وصول مهریه داده است در واقع دادگاه خانواده تنها مرجع قانونی که صلاحیت صدور حکم جلب را دارد.

چطوری حکم جلب برای مهریه بگیرم؟

برای گرفتن حکم جلب شوهرتون برای مهریه باید شرایط زیر را داشته باشید :

  1. محکومیت قطعی زوج به پرداخت مهریه
  2. تشکیل پرونده اجرایی بابت وصول مهریه و انجام تمام اقدامات قانونی لازم در جهت شناسایی اموال زوج
  3. عدم ارائه دادخواست اعسار از طرف زوج در موعد مقرر.
  4. عدم پرداخت اقساط مهریه مذکور در حکم دادگاه.

چنانچه بخواهم وکیل طلاق در مشهد را از سامانه وکیل نوین انتخاب کنم چیکار باید بکنم ؟ 

شما کافیست از طریق فرم درخواست وکیل اقدام کنی در لحظه تلفن و اطلاعات وکیل طلاق در مشهد برای شما نمایش و میتونی در همین لحظه به ایشان تماس بگیری و شرایطتتون رو بیان کنی و به دفتر وکالت ایشان مراجعه و در صورتی که از فن بیان و اطلاعات ایشان مطمئن شدید وکالتتون رو به ایشان بسپاری . 

در انتها تیم وکیل نوین از شما بابت همراهی تون تشکر میکنه.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه(15)

    • بدیعی

    • 2 سال قبل

    خیلی عالی بود

      • ماریا محمد رضایی

      • 2 سال قبل

      لطف شماست

    • M

    • 2 سال قبل

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون.
    اگه امکانش باشه برای پرونده مهریه یه سوال داشتم همسر من مهندس هستن( حتی داخل سند ازدواج هم قید شده ک مهندس هست) خونوادشون هم فوق العاده ثروتمند ولی هر دادگاهی میریم میگه من بیکارم، حتی سربازی هم نرفتم و از این حرفا. همه اموالشم ب نام یکی دیگه زده
    پیش چندتا وکیل رفتم تا الان ولی خیلی نا امیدم کردن، همه میگن دستت جایی بند نیست و کاری نمیتونی بکنی
    پس حق من چی میشه؟ خواهش میکنم اگه راهی هست کمکم کنید

      • رضا امینی

      • 2 سال قبل

      با سلام
      موضوع شما نیاز به بررسی بیشتر داره، ولی به طور کلی شما می توانید حق خود را بگیرید. باتوجه به صحبت های شما، یا میتوانید از طریق خیار تدلیس و یا خیار تخلف شرط حق فسخ ازدواج را بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۷ و یا ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳ تماس بگیرید تا موضوع بیشتر بررسی شود

    • فاطمی

    • 2 سال قبل

    مطالب ارزنده بود

    • سکینه صیفی

    • 2 سال قبل

    سلام خیلی مفید و آموزنده

    • رضا

    • 2 سال قبل

    ممنون از اطلاعات داده شده

      • ماریا محمد رضایی

      • 2 سال قبل

      ممنون از همراهی شما

    • امیر فتوت

    • 2 سال قبل

    سلام خسته نباشید سوالی داشتم در مورد حضانت فرزند پسر تا چه سنی پدر میتواند اقدام کند برای حضانت فرزند؟

      • رضا امینی

      • 2 سال قبل

      با سلام، به صورت کلی حضانت فرزند تا 7 سالگی با مادر و 7 تا 15 با پدر. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۷ و یا ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳ تماس بگیرید تا موضوع بیشتر بررسی شود

    • محمدی

    • 2 سال قبل

    ممنون از مطالب خوبتون
    شوهرم به من خیانت کرده ایا من میتونم ازش جدا بشم و طلاق بگیرم ؟؟؟

      • رضا امینی

      • 2 سال قبل

      بله امکانش وجود داره. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۷ و یا ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳ تماس بگیرید تا موضوع بیشتر بررسی شود.

    1. بله خیانت یکی از موارد عسرو حرج عموما محسوب میشود که برای آن ابتدا نیاز به طرح دعوای رابطه نامشروع است و سپس پس از اثبات دادخواست طلاق داده شود

    • محمد

    • 1 سال قبل

    سلام خواستم از این مقاله خوبتون تشکر کنم و یه خسته نباشید بگم بهتون

      • ماریا محمد رضایی

      • 1 سال قبل

      سلام دوست گرامی
      ممنون از شما بزرگوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود