معرفی-وکیل-خوب-در-قم-و-مشاوره-تلفنی

معرفی وکیل خوب در قم | مشاوره تلفنی 09129170468

سامانه وکیل نوین یک تیم حرفه‌ای است که از بهترین وکلای متخصص و باتجربه و کارشناسان حقوق در سراسر کشور تشکیل شده است تا مشکلات حقوقی شما را حل کند و پرونده‌های حقوقی شما را انجام دهد. چنانچه در زمینه‌های حقوقی، کیفری، خانواده، ارث، مهاجرت و اقامت، موجر و مستاجر، اداره کار و … به مشکل خوردید و نیاز به وکیل در شهر قم داشتید می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید :

09129170468      02122221663     05136140000     05136141111

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در قم

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

وکیل خانواده در قم 

امروزه بیشترین مشکلات که به وجود میاد و در دادگاه‌ها شاهد آن هستید دعاوی مربوط به خانواده است. پرونده‌هایی که به دلیل ماهیت پرونده معمولا طولانی و دارای کش مکش و دارای ابعاد مختلف هست. برای همین بیشتر افراد تمایل دارند که پرونده‌های خانواده خود را به وکیل بسپارند تا خودشون کمتر درگیر اینگونه مسائل بشن بنابراین وکیل خانواده در وهله‌ی اول متخصص در امر خانواده باشد و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.

وکیل خانواده باید صبور و دلسوز موکل خود باشد چون پرونده‌های خانواده از جنبه عاطفی برخوردار است و وکیل باید در برابر موکل خود و حتی طرف مقابل از صبر و شکیبایی بالایی به سر ببرد. وکیل خانواده در کار خود باید باهوش و زیرک باشد. که اگر از چنین خصوصیتی برخوردار باشد، بسیاری از مسایل را می‌تواند به مذاکره ختم کند و طرفین را به توافق برساند تا پرونده سریع تر جریان پیدا کند.

وکیل کیفری در قم 

وکیل کیفری به وکیلی گفته می شود که در امور کیفری متخصص باشد. و به صورت تخصصی بتواند پرونده را طی کند و به نتیجه درست برساند. دعاوی کیفری امور خاصی را شامل می شود که پس از آن که فرد شکایت یا دعوای خود را مطرح کرد دادگستری و در بیشتر مواقع دادسرا شروع به رسیدگی می‌کند و اقدام به کشف جرم‌، تعقیب متهم و تحقیقات مقدماتی می کند. 

وکیل کیفری فردی است که دعاوی کیفری مانند سرقت و فروش مال غیر، جعل اسناد و مدارک، کلاهبرداری، ترک انفاق و اختلاس و … را اقامه می‌کند . وکیل کیفری از آنجایی که در حوزه ای که مستقیما با حقوق اشخاص مرتبط است سروکار دارد و برای همین عملکرد خاصش به وکیل کیفری ، وکیل مدافع گفته می شود.

 

وکیل ارث و میراث در قم 

شما می‌توانید برای پرونده‌های ارث و میراث خود به قانون مراجعه کنید، و حق خود را بگیرید. ولی بنظرتون آیا گذراندن پیچ و خم‌های اداری و قانونی برای هر کسی ساده است ؟ به همین دلیل مشورت گرفتن از یک وکیل برای ارث و میراث و انجام مراحل قانونی آن علاوه بر اینکه روند کار رو برای شما ساده و راحت می‌کند بلکه باعث می‌شود که درصد اشتباه و خطا شما در روند پرونده به حداقل برسد. 

وکیل مواد مخدر در قم 

وکیل متخصص مواد مخدر بهترین کسی است که می تواند پرونده های مواد مخدر را بررسی کند و حقایق پرونده موکل خود را کشف کند تا برای گرفتن حق موکل خود اقدامات لازم را انجام دهد. در عمل وکیل متخصص از موکل خود به دو صورت می تواند دفاع کند یکی دفاع شفاهی که در روز جلسه رسیدگی در دادگاه نزد شعبه قاضی انجام می شود و دوم دفاع کتبی که بصورت لایحه دفاعیه به دادگاه ارائه می شود هر دو دفاع نیاز به دانش و تخصص دارد وکیل می تواند با دفاع شفاهی ذهن قاضی رسیدگی کننده را به حقیقت باز کند و با لایحه دفاعی بصورت کتبی نکات ضروری را به دادگاه کتبا تقدیم کند .

وکیل اداره کار در قم 

اگر شما کارگر هستید و کارفرما حق و حقوقتان را ضایع کرده است و به دنبال وکیل متخصص اداره کار در قم می‌گردید، بدون شک سامانه وکیل نوین می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. چون به صورت حرفه‌ای و تیمی کار می‌کنند و نمونه رای‌هایی که در زمینه بیمه ، حقوق معوقه ،سنوات،حق اولاد و مسکن که به موفقیت رسیده است در کارنامه کاری خود دارد .

برای اینکه با قوانین اداره کار بیشتر آشنا بشین می تونین مقاله اداره کار را اینجا کلیک کنید و مطالعه کنید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در قم

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه(2)

    • تهرانی نصب

    • 6 سال قبل

    ممنون از تیم حرفه ای شما و ممنون از وکیل خوبی که معرفی کردبد

    • ربیعی

    • 5 سال قبل

    با سلام ازتون ممنونم بابت وکیل خوبی که در قم بهم معرفی کردید تا الان عالی پیش رفتن دقیقا همونطوری که گفتن عمل کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود