مشاوره-حقوقی

وکیل نوین سایت معرفی وکیل در کشور

موسسه حقوقی بین المللی راه امید

در سایت وکیل نوین امکان دریافت انواع مشاوره حقوقی حضوری یا مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی برای تمام کسانی که دچار یک مشکل حقوقی شده‌اند، پدید آمده است. در این مقاله ما به مقایسه سه روش مشاوره حقوقی حضوری ، مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی تلفنی با هم می‌پردازیم. اگر هنوز به این موضوع شک دارید که برای مشکل حقوقی که برای شما پیش آمده، اساسا نیاز به مشاوره حقوقی دارید یا نه، لطفا مقاله مشاوره حقوقی سایت وکیل نوین را بخوانید و بعد برای انتخاب نوع مشاوره حقوقی خود به این مقاله مراجعه کنید.

یکی از سخت‌ترین موضوعاتی که در روزگار ما برایمان به وجود آمده موضوع انتخاب است. شما در دوران قدیم چندان انتخاب‌های متنوعی نداشتید. مثلا اگر قرار بود شیر از دکانی بخرید، بین شیر گوسفند، بز و گاو مختار به انتخاب بودید و طبق ذائقه خود یکی را انتخاب می‌کردید. اما الان صد‌ها مارک لبنیات، با ویژگی‌های گوناگون در یک فروشگاه زنجیره‌ای رو به روی شما قرار می‌گیرد. بسته‌بندی‌های مواد غذایی نیز چنین است که شما را برای خریدشان مجاب می‌کند و از سوی دیگر روی هر بسته بندی مواد غذایی مقدار زیادی اطلاعات وجود دارد و سطح اطلاعات شما را به حد کلافه کننده‌ای بالا می‌برد. این بسته‌بندی‌ها را وقتی در کنار تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی قرار دهیم دیگر واقعا به حقیقت عصر انفجار اطلاعات پی‌می‌بریم.

در ماجرای سخت انتخاب مشاور حقوقی هم کم و بیش با این ماجرا رو به رو هستیم. این که در بدو کار سه نوع مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری را برای شما در یک سایت در انواع پرونده‌های حقوقی، کیفری، مدنی و اداری می‌بینید، چیزی کم از خرید شیر در یک سوپرمارکت زنجیره‌ای ندارد. اما ما در وکیل نوین می‌خواهیم بهترین را به دست مناسب‌ترین شخص ممکن برسانیم و این شرایط متنوع موکلین ماست که ما را به خلق این حد از تنوع واداشته است.

رسیدگی به مشکل حقوقی را از کجا شروع کنیم و چگونه ادامه دهیم

این واقعیت است که هر یک از امکانات مشاوره حقوقی که در این سایت و حتی دیگر سایت‌های معتبر حقوقی، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد برای همه نیست. شما باید بر اساس شرایط خود از امکانات مختلف مشاوره استفاده کنید. از این رو در ادامه این مقاله ما مسیری را برای شما ترسیم می‌کنیم تا به راحتی بتوانید از خدمات مشاوره حقوقی بهترین استفاده را ببرید. ما فرض می‌کنیم شما از کسی شکایتی دارید این روش را وقتی از شما شکایتی شده است نیز با اندکی تغییرات می‌توانید پی‌بگیرید.

وقتی از کسی شکایت دارید بستگی دارد شکایت را می‌خواهید در کجا مطرح کنید. اگر شکایت را در شهری غیر از محل سکونت خود ثبت می‌کنید بهترین راه ممکن برای شما استفاده از مشاور حقوقی آنلاین است. کار را با مشاور حقوقی آنلاین در سایت وکیل نوین شروع کنید در مشاوره حقوقی آنلاین شما می‌توانید تمام اسناد مورد نیاز را برای مشاور خود بفرستید. این قدمِ اولِ در اختیار گرفتن یک مشاور حقوقی است که در شهری دیگر با آن در تماسید. حال این دست از مشاوره‌های حقوقی وقتی از شما در شهری دیگر شکایت می‌شود به شدت به درد می‌خورد. شما وکالتنامه را هم حتی می‌توانید با پست به دست وکیلی که در آینده انتخاب می‌کنید برسانید و حداکثر در جلسات تحقیق و جلسه اصلی دادگاه حضور داشته باشید. بیشتر کار‌های شما نیز در این جلسات تمام می‌شود.

مشاوره حقوق حضوری مکمل مشاوره حقوقی تلفنی

درست است که دنیای فناوری روز به روز رشد می‌کند اما هنوز دو روش مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین جایگزین کامل مشاوره حقوقی حضوری نشده است. به خصوص مشاوره حقوقی تلفنی، حتما باید با مشاوره حقوقی حضوری همراه شود. شما طرح مسئله را با تلفن در یک یا چند جلسه انجام می‌دهید و بعد وقت آن است که اسناد را برای مشاور حقوقی خود ببرید. در جلسات مشاوره حقوقی حضوری این امکان را دارید که اسناد را با مشاور حقوقی خود بررسی کنید و هر گونه ابهام مشاور حقوقی یا وکیل خود را به صورت حضوری برطرف کنید. کاری که حتی در شکل مشاوره حقوقی آنلاین هم به سختی انجام می‌شود و گاهی مجبوریم مشاوره حقوقی حضوری را در کنار روش‌های دیگر بگنجانیم.

در جلسات مشاوره حقوقی حضوری ما سوالاتی را مطرح می‌کنیم که به حل پرونده کمک‌های بسیاری می‌کند. شما باید این سؤالات را به دقت پاسخ بگویید. همین‌طور اسنادی را که وکیل یا مشاوره حقوقی شما در جلسه مشاوره حقوقی از شما می‌خواهد، یا در جلسه بعدی برای او ببرید و یا برای او از طریق پیک و پست بفرستید.

در یک جلسه مشاوره حقوقی حضوری حتما قلم و کاغذ برای یادداشت داشته باشید. حتی می‌توانید ابزار یادداشت‌برداری را از مشاور خود بخواهید. موارد مهم و تأکیدات مشاور حقوقی خود را یادداشت کنید. شاهدان هم می‌توانند مهم باشند. اگر مشاوره حقوقی یا وکیل شما درخواست ملاقات با شاهدان را داشت آنها را در جلسه بعدی حاضر کنید.

اما مشاوره حقوقی حضوری یک امکان بی‌همتا دارد که در هیچ یک از روش‌های مشاوره حقوقی آنلاین و حضوری امکان پذیر نیست.

 

امکان بی‌همتای مشاوره حقوق حضوری

در مشاوره حقوقی حضوری با صلاحدید وکیل یا مشاور حقوقی، امکان برقراری آشتی و صلح میان طرفین وجود دارد. البته این در حالتی است که رفتاری خصمانه میان طرفین برقرار نباشد.

در رویه‌های قضائی جدید در پرونده‌های حقوقی و مدنی، قوه قضائیه این اجبار را به وجود آورده است که قبل از رجوع به دادگاه، طرفین به شورای حل اختلاف می‌روند و بعد از شنیدن نظر یک داور سعی می‌کنند کار را بدون رجوع به دادگاه فیصله دهند. البته شرایط صلح و رفع کدورت، موضوعی است که در بسیاری از دعاوی حقوقی و غیرکیفری وجود دارد.

باید توجه داشته باشید که، با در اختیار گرفتن یک مشاوره حقوقی حضوری این امکان وجود دارد که طرف دعوا با وکلای خود در جلسه حل اختلاف حضور پیدا کنند و حتی قبل از رجوع به شورای حل اختلاف به صلح برسند. در این صورت هر دو طرف بی آنکه خود را به زحمت دادگاه بیندازند می‌توانند با یک دیگر صلح کنند. این امکان بی‌همتای مشاوره حقوقی حضوری است. پس اگر مشاور شما پیشنهاد کرد یک مشاوره حضوری حتی با حضور وکیل و یا مشاوره حقوقی طرف دیگر دعوا می‌تواند مشکل شما و البته طرف دیگر را حل کند. آن را بپذیرید و به آن به چشم یک فرصت بسیار خوب نگاه کنید زیرا پروسه دادگاه‌ها در ایران موضوعی اضطراب‌آور و طولانی است.

حالا چه کار کنیم

این سوالی است که بیشتر کسانی که درگیر یک پرونده قضایی هستند از خود و دیگران می‌پرسند.

در اولین قدم سعی کنید خصومت را از خود دور کنید. این گونه پرونده شما چه در دادگاه و چه در جلسات مصالحه و حتی در جلسات مشاوره حقوقی آنلاین، تلفنی و البته جلسات مشاوره حقوقی حضوری راحت‌تر جلو می‌رود.

اگر می‌خواهید به سرعت مشکلات خود را با کسی در میان بگذارید همین الان تلفن را بردارید و یک مشاوره حقوقی تلفنی را برای خود بگیرید.

اگر در شهری دیگری می‌خواهید از کسی شکایت کنید و نیاز به ارسال اسناد همراه با توضیحات برای مشاوره حقوقی خود دارید بهترین راه مشاوره حقوقی آنلاین است.

اما در کنار این دو روش حتما مشاوره حقوقی حضوری را برای خود در نظر بگیرید به خص‍وص که اگر طرف دعوای شما هم مشاور و یا وکیلی دارد و این امکان برای هر دو شما وجود دارد که بی رفتن به دادگاه مشکل حقوقی خود را حل کنید.

مشکل قضایی چیزی است که برای همه ما امکان دارد پیش بیاید. مهم حل کردن آن است و ما در وکیل نوین به این راه حل‌ها می‌اندیشیم.

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود